4. augusta 2015

Yorran docestoval aj na Slovenko!

Pamätáte si ako som pred nejakou dobou písal o tom, ako jeden nezávislý projekt na startovači žiada nás, čitateľov kníh, o pomoc? O tom ako sa v podstate odnikiaľ objavil český autor so svojím vlastným dielom, na ktorom pracoval dlhé roky a ktoré by chcel aj vydať? Ak ste o tom vôbec nepočuli tak sa niečo môžete dozvedieť či už v rozhovore s autorom alebo v tomto malom článku. Avšak pre tých čo vedia, čo to je Yorran, je tu dobrá správa! Yorran vyšiel a došiel aj za mnou na Slovensko!




V utorok 4.8.2015 nastal ten deň. Deň, keď sa Yorran dostal aj do mojich rúk! Na prvý pohľad vyzerá Yorran: Poutník vyzerá úchvatné. Obálka priam lahodí oku, ilustrácie sú nádherné a text je naozaj rozsiahly, proste všetko čo od dobrej knihy očakávam. Od autora som dostal limitovanú edíciu Yorrana v pevnej väzbe spolu s podpisom, číslom výtlačku a špeciálnym listom. Do sveta Yorrana som sa vypravil v momente ako som túto knihu dostal, tak som zvedavý ako to všetko dopadne.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára